Lora 2013.03.01. 18:18

The Impossible

the_impossible_2438583b_1362158068.jpg_620x387

Nem igazán tudom nektek megmondani a magyar cimét, nem tudom hogy végül hogy forditották le. A film a cunamiról szól igazából egy angol családon keresztül mutatja be az eseményeket. Megmondom őszintén először ugy voltam vele hogy egy katasztrófa film nem nekem való. Tudjátok, holnapután cimű film nekem egy életre elég volt. De ezt a filmet oscarra is jelölték ugyhogy gondoltam egy próbát megér. Be kell ismernem, egyátalán nem bántam meg. Vannak benne durva részek, de legalább mindenki megtudhatja milyen szörnyű is lehetett volna ott lenni. Remek film, tényleg ajánlom mindenkinek. A színészek elképesztő jól játszanak és sztem tök jól fel is van épitve az egész. A nő szenvedése nekem már kicsit brutál volt, de pont ezért volt olyan drámai az egész. Szóval nézzétek meg.. mindenképpen megéri:)

A bejegyzés trackback címe:

https://dontbenormal.blog.hu/api/trackback/id/tr45112072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása